BAvA VASTNED KEURT VOORDRACHT BENOEMING REINIER WALTA TOT CFO GOED

De aandeelhouders van Vastned, de beursgenoteerde Europese winkelvastgoedonderneming met focus op ‘venues for premium shopping’, hebben tijdens de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAvA) van 24 november 2014 de benoeming van Reinier Walta als CFO en statutair bestuurder van Vastned Retail N.V. goedgekeurd.

Tijdens de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders werd de benoeming van Reinier Walta als CFO en statutair bestuurder voor een periode van vier jaar goedgekeurd met 9.255.173 aantal stemmen voor, 46 aantal stemmen tegen en 102 aantal stemmen onthouding. Het totaal aantal aangemelde aandelen op de BAvA bedroeg 9.255.321, wat 48,6% is van het totaal aantal uitstaande aandelen van 19.036.646.