High street shop Vastned bekroond met FGH Vastgoedprijs 2014

VASTNED FELICITEERT MOVEMENT REAL ESTATE MET DEZE PRESTIGIEUZE VASTGOEDPRIJS

De FGH Vastgoedprijs wordt jaarlijks uitgereikt door een onafhankelijke jury van deskundigen aan één van de meest toonaangevende vastgoedprojecten in Nederland van dit moment. Het binnenstedelijke project De Markies in Den Haag, ontwikkeld door Movement Real Estate B.V., werd door de jury onder andere geroemd om het hoge tempo van de transformatie van een lastige, binnenstedelijke locatie en onooglijk winkelcomplex tot blikvanger én publiekstrekker van het Haagse kernwinkelgebied.

Taco de Groot, CEO Vastned
Wij feliciteren Movement Real Estate B.V. en de andere partijen die betrokken waren bij de ontwikkeling van De Markies van harte met deze prestigieuze prijs. Wij zijn de trotse eigenaar van de prachtige high street shop verhuurd aan H&M in hartje Den Haag dat onderdeel is van De Markies. De Haagse binnenstad is de afgelopen jaren steeds aantrekkelijker geworden voor het winkelende publiek, wat ook blijkt uit het groeiende aantal sterke internationale retailers dat hier nu een vestiging heeft of wil hebben. Ontwikkelingen zoals De Markies dragen hier zeker aan bij.
Taco de Groot, CEO Vastned