Vastned publiceert agenda AvA

Vastned, de Europese vastgoedonderneming met focus op venues for premium shopping, publiceert de oproeping en agenda voor de Algemene Vergadering van Aandeelhouders over verslagjaar 2014 inclusief het jaarverslag 2014.

Agendapunten van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van 24 april 2015 bevatten naast de gebruikelijke punten onder andere de herbenoeming van Taco de Groot als CEO, de benoemingen van Charlotte Insinger en Marc van Gelder als leden van de Raad van Commissarissen en de herbenoeming van Jeroen Hunfeld als lid van de Raad van Commissarissen. Tevens zal een nieuw bezoldigingsbeleid worden voorgelegd.

De volledige agenda en toelichting hierop is beschikbaar op www.vastned.com onder Investor Relations/ Aandeelhoudersvergaderingen. Het jaarverslag 2014 is eveneens op de website te vinden onder Investor Relations/jaarverslagen.

De Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Vastned vindt plaats op 24 april 2015 om 13.00 uur in het Rosarium in het Amstelpark 1, te Amsterdam. Aanmelden is mogelijk tot uiterlijk 17 april 2015 bij sluiting van de effectenhandel.