Vastned’s jaarverslag 2013 bekroond met EPRA ‘gold medal award’

Vastned, het beursgenoteerde Europese winkelvastgoedbedrijf met focus op venues for premium shopping, heeft voor de vierde keer de EPRA Gold Medal Award ontvangen voor haar jaarverslag.

Tijdens de EPRA-conferentie in Londen is gisteren bekend gemaakt dat Vastned een “gold medal award” is toegekend door de European Public Real Estate Association (EPRA) voor haar jaarverslag 2013. Deze “award” wordt uitgereikt aan de ondernemingen die het best invulling hebben gegeven aan de Best Practice Recommendations (BPR) van EPRA die ten doel hebben de transparantie en consistentie van de financiële rapportage te verhogen.

Taco de Groot, CEO Vastned
Heldere communicatie en transparantie over onze business, strategie en activiteiten is belangrijk voor ons. Wij streven ernaar een jaarverslag te creëren voor onze aandeelhouders en andere stakeholders, dat een goed overzicht geeft van zowel de ontwikkelingen binnen Vastned als over de markt. Dat wij deze prijs voor de vierde keer in ontvangst mogen nemen zien wij als een grote waardering.
Taco de Groot, CEO Vastned